onsdag 15 oktober 2008

snabbscrap!

Jag hade bestämt mig för att scrappa i kväll och det blev en riktig snabbscrap. (mindre än en timme inkl. att scanna lo:n) Det blev inte speciellt avancerat, men jag är hyfsat nöjd ändå. Jag använde lite gamla papper från Basic Greys serie "Oh baby!" eftersom jag insett att jag är så otroligt duktig på att köpa papper och sen lägga undan dem eftersom de är alldeles för fina för att användas... Därför har jag bestämt mig att inte köpa (så många) nya papper förrän jag använt upp åtminstone en stor del av de gamla.


2 kommentarer:

Catta sa...

Jag vet inte om jag håller med om det du och Anna säger om dig... Jag tycker du är en rackarns snabb scrappare! Tusen tack för trevligt sällskap på träffen och även i bilen. Det är underbart att vara på träff men ännu underbarare att lära känna härliga människor!
Har kikat lite på din blogg, jag gillar när du använder rött och den LO:n med foton på dig och lilla a där du inte alls använt mönstrat papper! Ha det bra Kram Catta

Anna Ekman sa...

VIlken härlig LO, inte illa på en timme! Ibland måste faktiskt vissa papper ligga till sig lite, de blir väl bättre med tiden, eller?