måndag 20 september 2010

Kylslaget

Förra året gifte jag mig, och några veckor efter bröllopet ville två av mina scrapvänner göra en sk "trash the dress"-fotografering. Egentligen innebär det väl att man inte är så rädd om klänningen utan poserar i olika miljöer som kanske inte förknippas med bröllop, tex industrilokaler osv, men jag var inte riktigt beredd att förstöra min klänning så vi åkte till stranden. Det var en väldigt härlig och frisk dag, problemet var bara att termometern visade minusgrader...Isen låg på vattenpölarna och det var väldans kallt stundvis. I alla fall var det en rolig upplevelse och jag fick värma mig med god soppa efteråt!
Layouten är gjord efter inspiration på bloggen 100% norr och fotot är ett collage som Ami (en av fotograferna) gjort


2 kommentarer:

Lilo sa...

Jättefin layout!!!!

Anna K sa...

Vilka minnen ;-) Du var tapper i kylan. Jättefin LO.