måndag 28 oktober 2013

Årets äppelskörd...

Mitt lilla äppelträd har aldrig haft några stor skördar, men i år blev det bara ett enda äpple! Visserligen ett vackert och gott äpple, men jag längtar tills det har vuxit till sig lite och åtminstone levererar så många äpplen att det räcker till en äppelkaka :-)

Bland mina papper hittade jag ett perfekt äppelpapper med några år på nacken från Imaginisce och eftersom det var rätt så mönstrat så valde jag att vara lite sparsam med dekorationerna (som om jag inte alltid är det ;-) )
Jag kollade även denna vecka in Veckans skiss och inspirerades av skissen för vecka 43.


2 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Vilken snygg och avskalad LO! Jag gillar!!!

Camilla sa...

Härliga färger som ramar in fotot,ibland är det enkla det vackra! Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!